Storytelling
Van losse flodders naar een Magisch Merkverhaal
Je bent trots op je onderneming, vind het leuk wat je doet, maar weet dat er meer inzit.
Je weet dat je meer klanten blij zou kunnen maken met wat je doet. Meer impact kan maken. En i.p.v. maar meerennen in de dagelijkse ratrace zelf achter het stuur wil zitten.
Je wil nu eindelijke echt laten zien waar je voor staat, jouw visie uitdragen, klanten aantrekken waar je echt mee wil werken en dat doen waar je oprecht blij van wordt en impact mee maakt.
Daar gaan we mee aan de slag tijdens deze dag. Geen shortcuts maar een deepdive in waar jij voor staat, wat jou drijft en onderscheidt en hoe je dat vertaalt naar een magisch merkverhaal.
Zodat jij de klanten aantrekt waar je blij van wordt en een onderneming runt die vlamt.
Belangrijk: Hoewel er veel tips en tricks aan bod komen, draait deze dag vooral om het realiseren van een duurzame transformatie. Daarvoor is het belangrijk dat je echt resultaten wilt bereiken en dus ook niet bang bent om stappen te zetten en soms je grenzen te verleggen. Ik zorg voor een veilige omgeving zodat iedereen dit op een manier kan doen die past.
Those who tell the stories rule the world
“Before we can stand out, we must first get clear on what we stand for.”
Datum: Donderdag 12 mei
Tijd: 10.00 – 16.00 uur (met borrel na afloop)
Locatie: Huize Marlot, Den Haag
Investering: €395,- (speciaal pilot tarief i.p.v. €595,-)
Inclusief: Vegetarische lunch en hapjes en drankjes
Na je aanmelding en betaling ontvang je van mij een bevestiging en de factuur, yes, je bent erbij de 7e!
Binnen twee werkdagen ontvang je het intake formulier én een huiswerkopdracht. Zo zijn we beide goed voorbereid en maken we 0p 12 mei een vliegende start.
Mocht je nog vragen hebben of vooraf iets willen bespreken, neem dan vooral contact op. Ik wil dat je zoveel mogelijk uit deze dag haalt!
“People don’t buy what you do; they buy why you do it. And what you do simply proves what you believe.”